Brides Gone Styled
Alyza er guttejente og har ingen kjoler. Hun er usikker på hva hun skal bruke på den store dagen, og Robert og Gretta trår til verket.
Hippien Summer vil ha en formløs sekk som brudekjole. Robert og Gretta viser henne hvordan hun kan vise formene uten å miste sitt indre blomsterbarn.