I Want That Wedding
Donia vil ha et stort kirke- og ballsalbryllup med mye glitter. Men forloveden Joey ønsker seg et rimelig, rustikt utendørsbryllup.
Korie og Chris er ikke enige om bryllupsbudsjettet. Hun ønsker seg et prinsessebryllup fullt av gull og glitter! Han ønsker seg makaroni og ost.
Isabelle ønsker seg et elegant, vietnamesisk bryllup med åtte retter og flere kjoleskift. Forloveden Dennis ønsker seg et billigere bryllup i Las Vegas-stil.