BTS Monuments: Beyond The Star
BTS-medlemmene hjelper hverandre gjennom voksesmertene og lærer betydningen av scenen og dem selv.
Endelig får BTS forenes med ARMY ansikt til ansikt. På samme tid åpner nye veier seg for medlemmene.
BTS er endelig tilbake på scenen i Korea. Men de kan ikke kommunisere fritt med ARMY lenger.