Call Her Alex
Idet Alex forbereder seg for sin første live-turné, avdekker vi hvordan barndommen og fotballkarrieren hennes på college formet stemmen som nå definerer henne.
Etter å ha flyttet til NYC, lanserer Alex Call Her Daddy. Det som starter som en sex-podkast utvikler seg til grunnsteinen for et medieimperium – og avdekker motstandsdyktigheten og sårbarheten som kreves for å bli én av de mest innflytelsesrike stemmene i en generasjon.