Carnivale
Tivoliartistene stilles ansikt til ansikt med naturkreftene. Bens evner settes på prøve, Samson besøker en gammel flamme, og broder Justin står overfor et ultimatum - svikte sitt nye samfunn, eller risikere å miste sin gamle menighet?
Tivoliet ruller inn i det ulykkeshjemsøkte gruvesamfunnet Babylon. Etter en fuktig aften detter Ben ned i en gruvesjakt, og møter et kjent fjes. Mange gruvearbeidere møter opp for å se danseforestillingen - og tivoliet rammes av en tragedie.