Chucky
Ulykkesdødsfall
Når tenåringen Jake Wheeler kjøper en gammel dukke på et garasjesalg, blir livet hans endret for alltid.
Chucky minnes sitt første mord. Samtidig gir han Jake valget mellom å drepe og å bli drept.
Jake sitt bånd med Devon styrkes når han samarbeider med en usannsynlig alliert for å overliste Chucky.
Jake og Devons forhold fortsetter å utvikle seg. Fiender, og allierte, fra Chuckys fortid dukker opp igjen.
Jake og vennene hans legger en felle for Chucky, men planen kan få skjebnesvangre konsekvenser hvis den mislykkes.