Scream Queens
Chanels nyeste prosjekt er Hester, og Chanel #3 har en tilståelse å komme med. Grace og Zayday legger merke til en urovekkende kontakt mellom to studenter.
Når Halloween nærmer seg kommer Zayday med en enestående kunngjøring, og Chanel brygger på en ondskapsfull plan. Pete og Grace besøker en mystisk kvinne med tilknytning til Kappa.
I et forsøk på å beskytte seg selv, tar Chanel en avgjørelse som gir Zayday mer makt, mens jentene i Kappa Kappa Tau får en urovekkende overraskelse på pysjamasfest.