LEGO City No Limits MAX
Vill gaming
Just Jason blir en ekte kriminell, mens Bytz utfordrer hele byen til en runde kanonball.
Just Jason må trosse frykten sin i det ultimate sykkelstuntet, mens Bytz må sloss mot en flåte med droner.
Just Jason rømmer fra fengsel med teite stunts mens MECH.MAX konfronterer en ny skurk.