Coach Prime
Alle følger med på Jackson
Mens vannkrisen har ødeleggende virkning på samfunnet deres, begynner Jackson State sin nye sesong, mens slike som Nick Saban og Dwayne Johnson merker seg programmet suksess.
Mens Jackson-vannkrisen fortsetter, navigerer Deions lag en skade for deres beste rekrutt, presenterer seg for NFL-talentspeidere og møter en konferanserival som vil erstatte Jackson State på toppen.
Homecoming, JSU-stil
Jackson States stjernerekrutt Travis Hunter kommer seg etter skaden mens trener Prime holder et sørgelig blikk på spillerne under en begivenhetsrik helg som munner ut i homecoming-kampen.
College GameDay avlegger en historisk visitt hos Jackson State, mens rekrutteringen fortsetter i full sving og rykter om at trener Prime skal gjøre en forandring rett før SWAC-mesterskapet florerer.