Når en kvinne som lider av Alzheimers sykdom får flashbacks om drapet på ektemannen i 1990, åpner Rush filen igjen og finner noe galt med åstedet.
Rush gjenopptar en sak fra 1973 som involverte drapet på en ung politimann som svarte på en alarm i et boligområde som var befengt med narkotika.