Cold Courage
Ren hud
I London blir Mari og Lia, to vidt forskjellige kvinner med en mørk fortid, med i et team kalt "The Studio". Sammen skal de stoppe de som verdsetter makt høyere enn rettferdighet.
Trojansk hest
Den karismatiske britiske politikeren Arthur Frieds populisme kan være knyttet til The Studios etterforskning av drapet på en muslimsk gutt, og en kvinne som mediene kaller "kvinnen uten ansikt".
Lias venn, som har vært offer for sexhandel, kan være knyttet til drapet på kvinnen uten ansikt. The Studio følger opp en mulig forbindelse mellom Frieds kampanje og en terroristgruppe.
Lia infiltrerer Frieds kampanje, men tiltrekker seg mer oppmerksomhet enn planlagt. Nina fører The Studio til et hus hvor sexslaver blir holdt fanget. Marias familiehemmeligheter hjemsøker henne.
Mari avslører en mørk hemmelighet fra barndommen sin til Lia. Politiet finner et nytt lik, og Lia gjenkjenner offeret. Å være i nærheten Fried, viser seg å bli stadig mer farlig.
Et intervju ment for å avsløre Fried går galt, og fører til at ytterligere en kvinne forsvinner. Når Lia blir kidnappet, blir til og med hun overrasket over sin voldsomme reaksjon.