Creature Commandos
The Tourmaline Necklace
Ilana fortsetter jakten på Flag. The Bride viser Nina hvor hun ble til, og gjenskaper Frankensteins vaklende forsøk på å fri til henne.
Creature Commandos prøver å redde The Bride og Nina, mens G.I. Robot gjenopplever sin storhetstid og får endelig ønsket sitt oppfylt.
Frankenstein helbredes av en ny venn. Senere slår Flag og Frankenstein seg sammen for å motbevise Circes visjon om prinsessen.
Dr. Phosphorus blir til av egen forskning, og Creature Commandos er nær ved å bli utslettet.