Kite Man: Hell Yeah!
Pilot, Hell Yeah!
Når Lex Luthor truer med å stenge baren Noonan's, må turtelduene Kite Man og Golden Glider legge en plan for å redde den.
Grand Reopening, Hell Yeah!
Før gjenåpningen av Noonan's sliter Golden Glider med å slutte fred med Kite Mans nye ansatte.
En kjederestaurant med skurketema åpner vis-a-vis Noonan's, og Kite Man og Golden Glider stresser over et nytt steg i forholdet deres.
Mens leiligheten innredes, får Kite Man vite mer om Golden Gliders barndom. Bane reiser ved en tilfeldighet på en tidsreise til 1980-tallet.
Mens Kite Man, Golden Glider og Bane prøver å redde The Pit, må Malice ta seg av to uventede gjester: Kjæresten og en helseinspektør.