Cromañón: The Night of the Fire
Det er 2008. En nyhetssak får 22 år gamle Malena tilbake til sin traumatiske fortid. I 2004 gikk hun på en rockekonsert på Republica de Cromañón, der det begynte å brenne og 194 ungdommer døde. Nå, fire år senere, fører en ny hendelse henne tilbake til tidligere kjærester og venner og hjelper henne med å overvinne skyldfølelsen hun har for at hun lever.