Gutter
Farvel min venn
Nikolaj - lederen av guttekoret - døper deres nyeste rekrutt Daniel og de drar ut for å feire. Dagen etter blir Nikolajs bestevenn Lasse funnet død i et vann i nærheten.
Hjemsøkte netter
Leonora sliter med å sove etter Lasses død. Robin drar ut for å feste med korguttene, men når en tilfeldig jente forlater klubben etter å ha sett Nikolaj, er han ivrig etter å finne ut hva hun var redd for.
Leonora og Robin prøver å finne ut mer om jenta fra nattklubben, og bestemmer seg for å infiltrere en Halloween-fest. Tilbake i fortiden oppdager Nikolaj og Lasse et nytt aspekt ved forholdet deres.
Robin er fast bestemt på å finne ut hva som skjedde med Lasse, og han begynner sitt innvielsesritual i guttekoret. Mikael oppdager at Nikolaj og Emily har holdt en hemmelighet for ham.
Leonora bekymrer seg for at Robin kommer for nær Nikolaj og korguttene, noe som fører til en forstyrrelse i samarbeidet deres. I mellomtiden avslører Seb noen ødeleggende bevis om Robin til Nikolaj.
Korguttene og hockeyjentene deltar begge på November Rave på øya, der Leonora bestemmer seg for å konfrontere Nikolaj om Lasses død. I mellomtiden møter Robin et kjent ansikt.