Bullshit
1978. Henning og Johnny prøver å bli med i en MC-klubb. Pia blir satt av i København uten noe sted å sove og med svært lite penger. Hun håper at noen i Christiania kan hjelpe henne.
Henning søker hevn og går mot sin egen leder når han og hans nye venn Steen konfronterer Hells Angels på et bordell. Pia har en håpløs jobb og søker i stedet jobb som langer hos Betina.
Henning og Pia skal gifte seg, men er Pia klar for et voldelig liv som Bullshits førstedame, og kan Henning lære henne å stå opp for seg selv? Et vilt og blodig bryllup finner sted på Sydstranden.
Henning og Pia blir inspirert av de nybakte foreldrene Steen og Betina og bestemmer seg for at de vil leve et liv utenfor Bullshit som vanlige borgere. Men klarer de det uten klubbens vester?
Betina har bursdag, og jentene skal ha fest. Henning tvinger en sliten Steen ut på strandpromenaden, der vennskapet deres blir satt på prøve. Kvelden ender med en hendelse som forandrer alt.
Volden i Hennings og Pias liv får dem til å ønske å forlate Bullshit for godt. Henning deltar i et direktsendt TV-intervju der det forventes at han skal si at Bullshit søker fred med Hells Angels.