Hvor var du?
Når 16 år gamle Louises bestevenninne Monica blir voldtatt, er Louise fast bestemt på å finne den ukjente gjerningsmannen. Men ting blir komplisert når det viser seg at det kan være noen hun er forelsket i.
Hva skjedde den natten?
Det oppstår spenninger mellom bestevenninnene, Louise og Monica, når Louise inviterer den mystiske outsideren Thais til en hemmelig fest på skolen.
Etterforskningen blir komplisert når Louise mistenker Monicas kjæreste Peter. Hun havner i en stor krangel med Eva etter å ha delt en ydmykende video om Eva og Peter til politiet.
Louise blir knust når hun får vite at Thais kanskje ikke er så uskyldig som hun trodde. Snart vender Monica og hele skolen seg mot ham og anklager ham for voldtekt.
Etterforskningen tar en ny vending når Thais deler kompromitterende informasjon om hvor Mikkel var voldtektskvelden. Louise er nå tvunget til å velge hvem hun skal tro - Mikkel eller Thais?
Når Louise forteller Monica at hun vil være sammen med Thais, forteller Monica hva som egentlig skjedde mellom henne og Thais tidligere. Hvor godt kjenner egentlig Louise Thais?
Når Thais blir plukket opp av politiet, ser det ut til at mysteriet er løst. Alle ser ut til å ønske å starte på nytt. Men folk har forandret seg og uskyldens dager er tapt.