Nach
Gjennom åtte nachspiel over en skjellsettende sommer følger vi Selma, som flytter inn i et kollektiv der hennes halvsøster Elin bor sammen med kjæresten August.
Gratulerer med dagen
Selma og hennes venninner holder et nach sammen med Elin og August etter en bursdagsfeiring for Elin.
Etter en kostymefest har Selma invitert gjesten Teodor med til nach i kollektivet sammen med Elin, Gloria og Kenneth. Men når de kommer inn døra og det viser seg at August er hjemme, blir Selma minnet om hvilket dilemma hun har satt seg selv i.
Selma og Veronica er på vej hjem fra et rave i skogen, da Selma oppdager at sykkelen hun har lånt av Elin er stjålet. Da de støter på August og Milad som står og venter på en taxi, bestemmer de seg for å finne Elins sykkel sammen.
Selma, Elin og Gloria er på nach hos Selmas eks-kjæreste, Filip, sammen med hans venner i deres spirituelle kollektiv. Samtidig som Elin og Gloria bruker all tid sammen, frykter Selma at Filip har mistet besinnelsen på grunn av bruddet deres.