Delete Me
The End
Målet deres er Miami, men først er det eksamensfest! Dette er begynnelsen og slutten på forholdet til Marion og Marit - to bestevenninner og partnere i synkronisert svømming.
Hope Is Lost
Hackeren Fanny er fast bestemt på å finne ut hvem som lekket sexvideoen. I mellomtiden får jentene vite at en speider fra Miami skal komme, men dessverre er de bare bra nok som et lag.
Den eneste vennen Marion har igjen er Marit, som står overfor et vanskelig dilemma. Fanny fortsetter å ta i bruk uetiske metoder for å komme til bunns i hvem som sto bak lekkasjen.
Marit er skuffet over at Marion ditchet henne for en fest. Fanny kontakter Marion for første gang, og hun innser at sexvideoen har blitt spredt over hele verden av en bruker ved navn SOFUS.
Når Marit forsvarer Marion etter å ha blitt fornærmet av Christian, blir hun kastet ut av russebussen og etterlatt alene i skogen. Samtidig avslører Fanny en hemmelighet om seg selv.
Marit er på svømmetrening, mens Marion er på fest og henger med Christian. Natten fortsetter og sexvideoen blir til.