Cruel Summer
Sladder og paranoia fester grepet om Jeanette og Kate når de sirkler rundt hverandre i søken etter svar på Skylins årlige tivoli. En nær konfrontasjon i speilhuset gjør at Jeanette blir enda mer bestemt på å renvaske seg, og Kate dykker ned i minner fra fortida.