Ctrl+Alt+Desire
Den gripende historien om Grant Amato, som ble dømt for å ha myrdet sine foreldre og bror etter et besettende forhold til en internettkamera-modell.
Deus Light
Grant Amatos besettelse av en modell setter ham i sentrum av en drapsetterforskning.
Etter flere år med å hevde at han er uskyldig, avslører Grant utrolige detaljer om drapene.