Dead on Arrival
Kathryn er ny i New York og får en jobb på legendariske Bellevue Hospital, hvor hun opplever noe så grusomt at alle i byen blir redde.
Rebecca flytter fra Oregon til Hollywood for å bli skuespiller. Hun lærer raskt at berømmelsen har en skyggeside hun aldri kunne ha forestilt seg.