Dear England
Tynget av tiår med skuffelser tar Gareth Southgate over som manager for England og benytter psykologi til å overvinne frykt og kjempe for seier.
Med det engelske landslaget på et historisk bunnivå tar Gareth Southgate over som ny manager. Med hjelp fra psykologen Pippa Grange begynner han arbeidet med å endre lagets tankesett og å konfrontere både sin egen og Englands største frykt – straffesparkkonkurranser.
Etter et smertefullt tap øker splittelsen, og fansen anklager Gareth for å sette politikk foran prestasjon. Med et kontroversielt VM i Qatar i sikte må både Gareth og laget rette fokuset mot seier.
Når EM 2024 sparkes i gang, møter England som favoritter til Southgates siste turnering. Gareth setter sin lit til en ny generasjon og gjør utfordrende endringer i laget. Men når spillet lugger og presset øker, spør han seg hvordan hans historie vil ende.