Welcome to Wrexham
Hollywood-stjerner Ryan Reynolds og Rob McElhenney forsøker å ta over verdens tredje eldste profesjonelle fotball (også kalt soccer) klubb, beliggende i Wrexham, en arbeiderklasseby i Nord-Wales i Storbritannia.
Wrexham Football Club forsøker å kvalifisere seg for sluttspill mens de nye eierne forsøker å (svært raskt) lære de intrikate detaljene ved en idrett og en industri de ikke vet noe om.
Ryan Reynolds og Rob McElhenney vinner et viktig partnerskap mens Wrexham-målmennene – og fansen – må takle noen tøffe konkurranser.
Ryan Reynolds og Rob McElhenney prøver å oppfylle ett av deres største løfter til Wrexham mens en tidligere eiers mørke skygge fortsatt henger over dem.