Necaxa
Kan Club Necaxa gjenerobre gammel storhet og vinne hjertene til Aguascalientes? Med eier Eva «La Patrona» Longoria, Rob Mac og Ryan Reynolds i spissen, kjemper «Los Rayos» for en lysere fremtid.
En alvorlig skade truer sesongen, og Eva Longoria kjemper for å bygge opp igjen Necaxas svinnende fanskare. Sportsdirektør José «Pepe» Hanan og trener Fentanes leder «Los Rayos» gjennom Leagues Cup. En ny generasjon supportere tenner et håp.
Mens Eva Longoria og Club Necaxa sliter med Alexis Peñas skade, henter de erkerivalen Emilio «Pelon» Lara. Offeret til en dedikert fan viser hva lojalitet virkelig betyr. Med økende spenning blir en heftig kamp eksplosiv.
Byen hedrer de døde under Día de los Muertos, mens «Los Rayos» sliter med å holde motet oppe etter en rekke smertefulle tap. Eva Longoria og eiergruppen står overfor en vanskelig avgjørelse.
En alvorlig skade på Diber «Cambi» Cambindo stopper Necaxas fremgang og tvinger trener Larcamón til å lede laget gjennom kaos, tvil og høye forventninger.