Devious Maids
Setting the table
Valentinas forsøk på å nærme seg Remi fortsetter å irritere Zoila. Rosie havner i kryssilden når Spence anklager Peri for utroskap. Carmen utnytter at Alejandro og Odessa er bortreist, til Sams forargelse. Marisol prøver å finne ut hvordan hun kan være mer hjemme hos familien Powell.
En gjest fra Carmens fortid kommer til Alejandros villa. Valentina prøver å holde følelsene i sjakk etter at hun får treffe Remis nye "venn". Det vanskelige forholdet mellom Marisol og sønnen hennes, Eddie, kommer for en dag sammen med ny informasjon om Flora. Peri er overbevist om at Spence har et hemmelig forhold, og prøver å bestikke Rosie for å få vite hva kvinnen heter. Evelyn og Adrian feirer en svært viktig bursdag sammen.
Genevieve havner i økonomisk krise, og Zoilas jobb er i fare. Marisol oppdager noe viktig i huset til familien Powell. Det blir hett mellom Rosie og Spence. Carmen blir sjalu, for Sam begynner å date. Valentina er bekymret for Remis uberegnelige oppførsel.