Ved hjelp av sin nye allierte prøver Emily å ruinere statsadvokaten som dømte faren hennes. Victoria lider et personlig tap. Daniel viser frem en side av seg selv som appellerer til Emily.
Victoria angrer seg når hun tenker over Davids ulykke, og hun er lei seg etter krangelen med Charlotte. Samtidig ønsker Lydia å gjøre opp med Emily og Grayson-familien, og Daniel revurderer målene sine etter Tyler og Conrads svik.
Grayson-familien mister tilliten til den fremste sikkerhetsvakten sin som nekter å gå frivillig. Spenningen mellom Emily og Tyler kommer til overflaten. Daniel roter seg opp i problemer. Porter-brødrene er på jentejakt.