Når et rutefly styrter og alle om bord dør, må Olivia og hennes gladiatorer i dress forsvare piloten mot medias og flyselskapets beskyldninger. Når Amanda Turner forsvinner, må Huck bruke fortida for å finne henne. Fitz spør visepresidenten om hjelp med å få vedtatt en lov, til tross for deres kjølige forhold.
Mens Gideon ser nærmere på Amandas fortid, blir Olivias og Fitzs start på valgkampen et deja vu.