Doubling Down with the Derricos
Dawsyns neste store operasjon nærmer seg, og stemningen er anspent. GG velger verst tenkelige øyeblikk for å snakke med Deon og Karen.
Mye står på spill når Dawsyn blir innlagt på sykehus for den siste hjerteoperasjonen. Darian slipper en bombe som ingen er forberedt på.