Dr. 90210
Snip-a-dee-doo-dah
Dr. Killeen utfører en overraskende brystreduksjon, Dr. Lee bygger opp en ny nese for en transkjønnet modell, og en tidligere Pussycat Doll får fikset en opprevet labia.