Dr. Brain
Fra den visjonære filmskaperen Kim Jee-woon. Den dyktige hjerneforskeren Sewon (Lee Sun-kyun) har opplevd en fryktelig personlig tragedie. Desperat etter å avdekke hva som skjedde med familien, gjennomfører han "hjernesynkronisering" med de døde for å få tilgang til minnene deres og på den måten finne ledetråder.