Drunk History
Woodward og Bernstein avdekker Watergate-skandalen, skuespillerne og brødrene Edwin og John Wilkes Booth har en tragisk familiefeide og Elvis lurer seg inn i Det hvite hus for å få møte Nixon.
Patty Hearst blir kidnappet og hjernevasket, Mark Twain flykter i redsel fra byen og kommer på sin første sukesessfortelling og medborgerrettsbevegelsens mor i California avslører en hemmelighet som får katastrofale konsekvenser.
Ralph Nader starter krig mot General Motors, Houdini og Sir Arthur Conan Doyle går fra å være bestevenner til bitre fiender og brødrene Kellogg finner opp et maisflak, men krangler med hverandre.