It's Florida, Man
Toes
En musikkfan ønsker å tjene ekstra penger på nettet. Det ender med at han hjelper en mann fra Orlando å leve ut sine ekstreme fantasier.
Gator
I Myakka City ender jakten på selvrealisering i et møte med Floridas minst vennlige krypdyr og en desperat kamp for å overleve.
En mann fra Pensacola med unike trekk blir tilfeldigvis kjendis over natten etter at et bilde av ham dukker opp i en kontroversiell politiserie.