Dublin Murders
Til tross for Robs løfte til Cassie om å holde seg utenfor Operasjon Vestal, ender de opp med å gjøre en lyssky avtale for å holde Robs hemmelighet og sette i gang etterforskningen.
Cassie sliter med å forstå Lexies liv og død, mens både hun og Rob er overveldet av minner fra deres traumatiske barndom.
Mens Cassie fordyper seg i rollen som Lexie, blir hun hjemsøkt av både kjente og uventede trusler. Rob jakter desperat etter en siste ledetråd.