Dumpa
Zarah lever et herlig liv på sosiale medier, men i virkeligheten kjemper hun med psykisk uhelse. Når kjæresten gjør det slutt, settes alt på prøve.
På overflaten lever Zarah et perfekt liv med kjæreste og gode venner. Men når hun minst aner det, skjer det noe som får fasaden til å slå sprekker.
Zarah innser at hun har takket ja til noe som er vanskeligere enn hun trodde. Har hun tatt seg vann over hodet?
Zarah begynner å ane at hun holder på å bli erstattet fortere enn hun hadde trodd. På tide å begynne å sondere markedet.
Et kommende samarbeid med Sofia skaper indre stress hos Zarah. Det er på tide for Zarah å bryte gamle mønstre.
Zarah vil glemme sitt gamle liv og flykte fra følelsene sine, men etter en midtsommerfeiring som sporet av, innser hun hvor ensom hun er.
Etter en mislykket midsommerfeiring og et sykehusbesøk, må Zarah tenke seg om. Nå stilles hun overfor et valg - skal hun gå tilbake til sine gamle vaner?