Ed Stafford: Into The Unknown
Den anerkjente britiske oppdageren Ed Stafford vil vite hva de hvite linjene i det ubebodde sumplandskapet på Kimaam-øya i Indonesia skjuler.
Sibir
Ed Stafford reiser til hjertet av Sibir for å finne ut hva som kan ha skapt det mystiske Patomiskij-krateret. Vil terrenget ta knekken på ham?
Eventyreren Ed Stafford må bruke alle overlevelseskunnskapene sine på jordens varmeste sted når han undersøker det som kan være sivilisasjonens vugge.
Eventyreren Ed Staffords mål er et isolert, asurblått vann dypt i jungelen i delstaten Mato Grosso, og det er ingen veier eller elver dit.
Eventyreren Ed Stafford skal til slettene i Zambia på jakt etter uforklarlige symboler som synes fra verdensrommet.