Ultimate Survival
På sin reise gjennom Everglades i Florida, tester Bear ut sine overlevelsesevner ved å ta den største sjansen til nå.
Eventyreren Bear Grylls tester sine overlevelsesevner under Islands arktiske forhold. Lær hvordan man lager en snøhule, finner vann i dype tunneler og unngår frostskader.