Survivorman
Ingen mat, ingen vann, ingen husly. Survivormannen Les Stroud må stole på trening sin, hans rå instinkter og rene vilje til å overleve alene i syv dager i verdens tøffeste miljøer med lite mer enn et multiverktøy.