Elskerne
Seamus vender tilbake til Belfast og er spent på å treffe Janet, men hun kommer med et overraskende forslag.
Seamus får et overraskende besøk, noe som fører til en pinefull natt for ham og Janet.
Janet bringer Seamus tilbake til leiligheten hans, men ting tar en uventet følelsesmessig vending.
Janet reiser til London for å være sammen med Seamus og oppdager at hun ikke er den eneste som har hemmeligheter.
Janet og Seamus må innse sannheten om fortiden deres for å finne en vei tilbake til hverandre.