Eyewitness
Bless the Beast and the Children
Philip og Lukas finner skremmende bevis; en ny leder for FBIs innsatsstyrke blir avslørt.
Helen søker hjelp fra agent Kamilah Davis; guttene skulker skolen og drar til en klubb i New York.
Helens og Gabes ekteskap settes på prøve; Lukas skaper en skandale for å begrave rykter på skolen.