Forhøret
Sporene fører Bjørn til en ukjent kvinne i en luksusleilighet. Han oppdager sider ved datterens liv han ikke kjente til.
Bjørn oppsøker et bordell for å finne den som introduserte datteren hans for festing, narkotika, sex og raske penger.