Fader Brown
Br. dramaserie. Leonard Quinton er blitt funnet hengt. Fader Brown skjønner at det ligger en kriminell handling bak. Etter å ha lyttet til utallige skriftemål, er landsbypresten godt rustet til å avsløre en sjel på farlige veier. Med: Mark Willliams, Sorcha Cusack, Nancy Carroll m.fl. (The Wrong Shape) (3:10)