Fancy Nancy Clancy
Møt seksåringen Fancy Nancy og følg hennes eventyr der hun ser det spesielle i det hverdagslige. Selv når ting ikke går etter planen, vet Nancy at hun kan snu enhver situasjon til noe fantastisk med hjelp fra familie og venner, hunden Frenchy og hennes elskede dukke Marabelle. Nancy vet at ingenting er mer fancy enn å være tro mot seg selv!