En ung mann løper for livet for å komme seg til den amerikanske ambassaden i Madrid. Han trenger asyl, men har blod på hendene.
En amerikansk etterretningsagent blir meldt savnet, og leiligheten hennes i Paris er dekket av blod. Teamet gjør alt for å finne henne før landets atomhemmeligheter havner i feil hender.