Finding Bigfoot
Bigfoot Crossing in Georgia
Mens de undersøker en bigfoot-observasjon i Georgia, gjør Matt og teamet en sjokkerende oppdagelse som kan lede dem rett til det legendariske dyret.
Matt Moneymaker og teamet fra Bigfoot Research Organization er på Prince of Wales Island for å undersøke en økning i antallet bigfoot-observasjoner.