Alaska Monsters
Sabeltannulven
Gjengen etterforsker rapporter om en enorm ulv. Todd bygger et enormt bur som skal ha plass til skapningen, mens Levi tar i bruk laserteknologi.
Gjengen setter kurs for Fairbanks i sentrale Alaska for å undersøke rapporter om en gigantisk bjørneskapning kjent som "nordkjempen".
Gjengen setter kurs for Alaska for å etterforske rapporter om en svært gretten bigfoot. Todd og Rhett bygger et digert, elektrisk telt for å fange den.