The Last Alaskans
No Man's Land
Det er høst i Arctic National Wildlife Refuge, og caribou-hjortene er på vandring og en bjørn bryter seg inn i en hytte, noe som fører til matmangel.
Tyler og Ashley går 24 km til en hytte ved en innsjø for å finne mat, og Bob reiser hjemmefra for å møte datteren og se hvor stor skade det krasjede flyet har tatt.
Det er blitt mørkt, og Heimo sitter fast i villmarken mange kilometer hjemmefra. Lewis-familien gjør seg klare til å en hendelse som vil snu livene deres på hodet.