The Alaska Triangle
The Missing Douglas
Eksperter undersøker om en interdimensjonal portal i Alaska-triangelet førte til at et fly med 44 soldater forsvant i 1950.
The Hairyman of Port Chatham and Frozen in Ice
Bigfoot-jegere undersøker om en diger, apelignende skapning står bak en rekke forsvinninger og lemlestinger i villmarken i Alaska.
En kryptozoolog ser nærmere på meldinger om et sjøuhyre i Alaska. Han undersøker fortellingene fra øyenvitner og gransker videobevis som ikke har vært offentliggjort før.
Hotellgjester forteller at de har blitt angrepet av en aggressiv ånd. Står en uhyggelig hamløper bak tusenvis av bortføringer i Alaska-triangelet?
I 1918 sank SS Princess Sophia under mystiske omstendigheter. Eksperter leter etter svar, og en spøkelsesjeger prøver å kontakte de omkomne.