Finding Escobar's Millions
De forhenværende CIA-agentene Doug Laux og Ben Smith starter jakten på Pablo Escobars gjemte millioner.
De forhenværende CIA-agentene Doug Laux og Ben Smith starter jakten på Pablo Escobars gjemte millioner. Første stopp er ved en farlig barrio som Pablo bygde.
Etter noen skuffende tokt i og rundt Medellín får Ben og Doug et tips av Popeye om å undersøke Hacienda El Oro, en av Pablos eiendommer i jungelen.