First In Human
Vi får være med bak kulissene på The National Institutes of Health's Building 10 - verdens største forskningssykehus, som er spesialisert på kliniske forsøk.
Bo Cooper prøver eksperimentell terapi for leukemi. Lucy Weise får høre hvordan det har gått med transplantasjonen, og Deidra, som lider av sigdcelleanemi, får gode nyheter.